初馬有感 - Nagoya Marathon 2017

初馬有感 

你又點估到 舊年玩玩下 話今年要報名古屋馬拉松 
到左今年 又真係膽粗粗走去報名 而又真係中籤 
咁無理由唔去呀嘛!?

結果 我地做到了 42.195km 我地做到了

說實話 全馬真的十分十分的辛苦
(尤其缺乏一個proper既訓練LOL)
完全是意志 時間控制 和體力的磨練 缺一不可

出發前最遠只能跑到33km腳已經無感覺了
只可以說服自己 剩低個10k行都行到啦!無事既

到比賽當日 跑落其實狀態都自覺不太好
天氣又好凍好凍 15/6k腳已經有點痛 
只是21k已經開始有點盲目地跑下去
好辛苦捱到30k終於忍不住要一個toilet break
腳板好痛 膝頭好痛 每一步都好痛 唯有分散注意力
繼續聽歌 數數時間 期待下一支gel……

(三十幾k仲要上斜路的樣子-西)


原本自己訂了個目標 35k後太辛苦就行吧
到我好不辛苦35k的時候 當我行第一步的時候
心裡面就有把聲音同我講 
你咁辛苦山長水遠黎到跑步 你真係要行?
就這樣 雙腳再開動 一小步一小步 繼續跑下去 
強顏歡笑中

好不容易 真的好不容易 終於到終點了
那一刻 我心情真的好激動 同自己講衝完線先好喊呀大佬 
然後一過終點的一剎那 兩行淚一直流下 我真係跑得完架原來 (跑完斷腳另計)
被capture到流淚衝線的一刻

我真的不是特別優秀 只是一個好普通最喜歡食又怕肥的女仔 
跑步起初都只是我3分鐘減肥的運動 到宜家 我竟然能夠完成了一個全馬 
不得不承認 其實你比你自己想像的更強大 請相信自己是可以的 
what's next? 

xx

Comments