#StandardCharteredMarathon2016

二〇一六 一月十七 渣馬日

credits to benj
天未光就出發!

先晒一晒我啲cool gear先
介紹返: Nike power speed tight x lunarglide 7 flashpack

說好的練習 講左半年 當然都係無啦
而且 帶病上陣既我 完成已經當贏左(・ω・)ノ

我的馬拉松buddy♪(´ε` )

好唄 來個熱身先~


上線了 六點開跑
credits to benj
頭幾k已經開始落雨了
一路細雨直至入西隧 媽啊 條隧道點解可以咁長架
點解一出隧道仲要越落越大雨架
(嗚嗚)

當然 呢啲全部都係心底話啦
跑下跑下 跑下又跑下 係大雨之下衝線了

就係咁 完成左我第三個半馬了

特別嗚謝我的配速員 T Lum
一路孖住跑 終於唔洗終點見了ಥ_ಥ

最後 由於大雨既關係
完成後一張相都無影過。

不過,過左今日 
我都肯肯定夠膽同自己講
我 是 一 個 運 動 員 喲 !

credits to benj
#twenty4sevenrunners

xx

Comments